Hej och välkommenen till BuDa!!!

Idag så ska jag sälja resor och åkattraktioner!:)
Buda!!!

Dem som finns och buda på:

Resa till:

Afganistan:
Bästa bud:
Bästa bud av:
Hur mkt:
Startbud:14kr
Varför jag säljer det här: Jag vill att DU ska få chansen och råka ut för en olycka så du vet hur det känns!!!:-)

VARNING FÖR KRIG I AFGANISTAN!!!!


Havaji:
Bästa bud:
Bästabud av:
Hur mkt:
Startbud:8kr
Varför jag säljer det här:För min son skulle åka men en av hans rövservetter blev stula och då måste han ringa polisen och lite så där:)




Spanien:
Bästa bud:
Bästa bud av:
Hur mkt:
Startbud:1kr
Varför jag säljer det här:För DU kan lika gärna åka (om ingen budar HÖGRE än dig) men aja jag hatar Spanjorer!!



VARNING FÖR SPANJORER I SPANIEN!!!




Resa till Liseberg:
Bästa bud:
Bästa bud av:
Hur mkt:
Startbud: 3000kr
Varför jag säljer det här: Får man inte ta betalt lite????!!!

VARNING FÖR LÄSKIGA KARUSELLER!!!




Lisebergsbanan:
Bästa bud:
Bästa bud av:
Hur mkt:
Startbud:3kr
Varför jag säljer det här:För den är as kul och då tänkte jag om jag kanske skulle få åka på den hemma hos dig fast ändå få betalt av dig!!!:)


Små grodorna:
Bästa bud:
Bästa bud av:
Hur mkt:
Startbud:184kr
Varför jag säljer det här:Min son som samlar på rövservetter gillar att åka den!!!


Flygande eflefanterna:
Bästa bud:
Bästa bud av:
Hur mkt:
Startbud:2kr
Varför jag säljer det här: Jag vågar ändå inte åka så det är ingen idé att ha den-.-




Kommentarer
Postat av: Anonym

fking rasse, vf hatar du spanjorer för? :s vad har de gjort dig? ska söka upp dig och hemsöka dig ;PPP

2011-08-27 @ 19:15:24
Postat av: Anonym

fdsyhsdgfd du har inget liv

2011-08-27 @ 19:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0