Första dagen - Korv på vägen

idag va en solig dag i mitt område
Det här är min första dag så jag hoppas att du inte dissar. du får dissa och rappa mig på gsm
jag stod vid kanten av vägen o då cyklade en gubbe förbi o han hade låda på magen, så jag köpte en korv av han..
Den kostade 10 kr men jag sa att det var ok med 199 så de blev 199kr och sen så delade jag den i fyra delar och kasta de ut den på vägen...
då tutade en bil åt migoch jag va glad då, han älskaed mig
Jag blev stört kär i han♥♥♥ Han frågade chans och jag svarade: Ja kan inte älskling. du har svikit mig.
sen köpte jag en korv till o slängde den i ett dike
Men han sa att det var onödig så så sa jag: fuck you you are a hot dog.
Jag här nedan. ( om du tkr jag är söt där så ska du se hur SÖT jag var när jag var liten i nästa inlägg
slut för idag hejdåååååååååååååååååååååå!!!

fff

Kommentarer
Postat av: fan

hej jag älskar din blogg kian du skriva mer om ditt liv?

2011-06-16 @ 21:56:23
Postat av: marijana

hahaha

2011-06-16 @ 22:38:16
Postat av: beatrice

jag vill bli känd.

2011-06-18 @ 14:08:44
Postat av: Snurriga Gull-Britt

Har du lite hasch jag kan köpa?!

Behöver verkligen det är så gott!

Vi ses imon i slottsskogen.



Mvh Gull-Britt

2011-08-16 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0