hej vet inte vad

dja | Goblogg | Animals in the World 1 & 2 & 3 | Bästa Klubben|

Jag idag!

Hejsan svejsan!

Jag heter Clara och är född 99 så jag fyller 12 i Augusti.

Jag älskar djur,har en hund som jag älskar mest i hela världen!

Jag har också två kaniner :)<3 .

Msiken och dansen betyder väldigt mycke för mig,jag brukar oftas lyssna på Rihanna,Bruno Mars,Black eyed peas,Jedward och Veronica Maggio.

När jag inte går i skolan så dansar jag,spelar gitarr,är ute med min hund,bakar,fixar naglarna eller så är jag med mina kompisar.

Jag är väldigt modeintresserad.På gsm skriver jag eller läser forum,shoppar kläder eller så håller jag på med en tidning.

Jag vill inte ha tiggmejl!!

Det vaniligaste mejlet jag får är :

Kan jag få dina medlemskapsgåvor snälla!

Jag brukar inte svara på tigg mejl men här är svaret på den frågan:nej,jag ger ut medlemskapsgåvor när jag ha lust!!

Alla mina vänner här på gsm betyder något extar för mig speciellt Hadja <3 .

:)

 

 

 

Min lilla vovve! <3                                                                              Jedward!

 

 

 

 

Dagens låt:mitt hjärta blöder-Veronica Maggio

 

Glad sommar!!<3

 

 

(C) på hela profilen!!

 

Tack för profiltitten och kom tillbaks snart igen!!

Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad har hänt med bloggen ?

2011-06-27 @ 02:44:03
Postat av: Snurrigaulla

inget vrf undrar du??

2011-06-27 @ 03:01:18
Postat av: Nicke

åååh det är min proffe på gSm

2011-08-16 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0