Lite tekniskt problem

Hej igen *host* *host*

Jag har lite cancer men det går nog snart över har du nåfra tips på mediciner??
Jag håller på att testa den här medicinen här under men den ger mig utslag på rumpan:-D
Det kliar så jag fåt tvätta händerna varje gång jag har varit på toa jaaa du förstår väl???
piller
men iallafall så tänkte jag testa lite nya medeciner du kan väl föreslå nån för mig?
ja vill helst ha piller för jag gillar piller... det gör även min kära manet som har brännsjukan
fattar ej vrf hon bränns men aja...så ser hon ut för dej som inte vet.
dd

Kommentarer
Postat av: Snurr Britta

Testa Alvedon

2011-06-27 @ 02:27:10
Postat av: Sabina

Skulle tycka att du sökte hjälp av en läkare och sen tog behandling

2011-06-27 @ 02:40:45
Postat av: Doktor Mats

Visste ni att cancer smittar ?

Ta kontakt med läkare

2011-06-27 @ 02:41:59
Postat av: Snurrigaulla

du!? doktor mats om du är doktor så kan väl du hjälpa mig med min cp-skada?

2011-06-27 @ 02:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0