Nästa dejt♥

Min nästa dejt började med att jag satt på krogen och tog en stor, stark öl.
sen kom han i kassan framm till meg och pussat på mig sen bad jag han dr aåt fanders men hangjorde ej det så vi blev i hop så han grillade en kuyckling åt mig . jag sa att jag var populär för att impa på honom men han ba':jag bryr mig inte om vad du är bara du är kär i mig så.'
sen så fick vi en varsin öl av en annan man i kassan sen ble vhan fulloch jag blev snurrig...jjag blir aldrig full utan jag blir snurrig derföö heter  jag snurriiiga ula

När han hade blivit full så kollade jag på mannen som gav oss varsinn öl och sa: hej snygging!


Kommentarer
Postat av: mollie

Vad heter han som du dejtade där då?

2011-06-18 @ 13:18:24
Postat av: ida

vad heter din dejt

2011-06-18 @ 21:25:12
Postat av: snurrigaulla

han heter cp-skadade olof

2011-06-19 @ 16:47:23
Postat av: snurrigaulla

han heter cp-skadade olof

2011-06-19 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0