Säljes: toalett

Här är toaletten jag säljer buda jag börjar att buda till mig själv:) Det är jätte många som har budat nu ska vi se  här dem som budat:

Snurrigaulla 100 budade hon på

Ingen budade på 101

snurrigaulla budade på 400...
Sen fortsatte det så men när det fortsatt så bara i några timmar så hände något konstig:
Ingen gav upp och jag fick toaletten av mig sjävl och är lycklig så jag säljer ingen toalett nu menom jag hittar någon toalett i källaren så kan du buda säger bara till. Ferestän såg du mitt andra inlägg har en hiss som låg och skräpade på vinden där det finns vind. buda!!!
Min käsa toalett:
vdfg

Om du undrar vem som är den där är det min son jag säljer tyvärr inte honom men hans rövservetter går kanske bra ska höra om han vill ha kvar dem till sin samling.
Om du undrar om han har mötesplatsen så har har en det för det är min make!!!!<w så stick och brinn röv!!!!>:-(
Kategori: Barn/Skor/Sneakers/träningsskor
Pris: 899 kronor (frakt exkluderat)
Storlek: 4748
Märke: toa.se
Objektet finns i Stockholms län.

Kontakta säljaren genom att kommentera detta inlägg. Lämna din mailadress (visas bara för säljaren) så att hon/han kan kontakta dig när ni kommit överens om köp.

Kommentarer
Postat av: Felix

Nice blog

2011-06-27 @ 02:32:35
Postat av: Ida

Hej ja skulle vilja ha en av din dons rövsarvetter hur mkt kostar dom 

2011-06-27 @ 02:34:02
Postat av: Snurrigaulla

taack felix ;) har du mötesplatsen felix?? går du i mi n skola??

Rövservetterna är inte till salu han har kämpat så för sina rövservetter!!Q!!!>:-(

2011-06-27 @ 02:49:13
Postat av: alltidsammatilde

HAHAHAHAHAHH,dog lite där xD

2011-06-29 @ 00:51:53
URL: http://Titis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0