Vilka snygga killar i natt♥♥♥

igår natt träffade jag ett par coola boyyysss
så här gick det till med min första dejt igår natt:
han hette don pantapong, vi träffades i en park klockan 18:00
Jag skratte åt honom jag var såå kär.♥
jag frågade om vi skulle på en dejt men han takade argt nj och sen slioga jag han i rumpan
han skrattade och frågade:Vill ru ha styk elle?
jag svarade ja och han gav meg en högerhand i magen jag blödde
jag sa att han kunde få litte blod av mig för att komma ihåg mig när han längtar


fså här brukar han sova om nätterna

mer om mina kärlekar kmr i nästa inlägg. (kanske)

 

 


Kommentarer
Postat av: ida

vem är det som sover i din familj på toaletten

2011-06-17 @ 15:58:47
Postat av: SnurrigaUlla

min x-man

2011-06-18 @ 13:24:21
Postat av: ida

jaha ook men vem är din man nu då??han din x man han ärkar äcklig han sover i toalätten euooo

2011-06-18 @ 21:31:06
Postat av: snurrigaulla

jag ska gå ut i natt och träffa en som heter krusidull

2011-06-19 @ 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0