rövsarveten min

nu har jag slickat en röv rarvet.........
min son är inte hemma så jag lånar hans sarveter..
han har ju en samling av dom, vet in det?
ha ha ...
kolar på andra avenyn med greger och ulla ( jag) ... här komer snart litte bilder från min sons data..
han gilar tjejer och sarveter..
ha ha kul jag är idag av ha ha ..
snart komer han häm så jag moste gå för han har hämliga saker i sin dator så jag for inte kola så mycket... he he
min son gillar sarveter viste ni det?
he he kanske skrev det innan men jag sa detta igen
här är jag i tv också
a
är jag snnygg? jag är en snnygg dam... gillar vin och så vidare..
min son kommer hem, hejdo alla lesare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0