Maan!

Min man er här säj hej:
hej jag heter greger ok er 35 år.
Jag er 75 :) eler jag komr inte ihog :$ HEHEHEHEHEH jag e kul
sänare komer en viedjo fron os her i stockhålm
Her komer en färsk bild! diräkt fron frysen!
 
Min man er han i guld!!!!!!
de er for han van guld i en ful tävling han harr fetman... han er glad för han van förssta prisset tack sejer han till alla som rustade på han.
 
Min snäla venina såm e avönsuk på min man:
om ni vil ha de resepptet komer jag skriva uut det senarä för er
 
Ulla britt heter hån. Jag jilar inte at det blir sudit i bakrggrunden Ulla britt sa att den typ "fåkuserar" men ja tror inte po de!!!!!
 
hjedppppoooo
 
// eran ullaaa

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; inte mke, själv?

Svar: nej
snurrigaulla.blogg.se

2012-10-13 @ 14:46:00
URL: http://tjejenida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0